Wednesday, 21 March 2012

I just don't know what to do with myself... 3. dio


i jos malo :)






13 comments:

  1. ajmeeee, divno :) ovaj mi je niz još draži od prošlog :)
    haljina za princeze je totalno nešto u čemu te ne mogu zamisliti, ali bih te jako voljela vidjeti :)

    ReplyDelete
  2. <3
    vidit ces cim ju suzim malo :)

    ReplyDelete
  3. slažem se da su predivni setovi :)
    nemogu izdvojiti koji mi je najbolji ali bi mogla primjetiti neke cipele koje nisam znala da imaš :F

    ReplyDelete
  4. meni prvi <3
    kad ih nikad nisam nosila :O :hide:

    ReplyDelete
  5. obožavam sve! od nationala do babuški! <3

    ReplyDelete
  6. odlično :s:s
    stvarno imas najposebniji ormar ikad :D
    bas uzivam gledat tvoje kombinacije, i kad upalim bloglovin, samo gledam dal ima sto novo od tbe ili nole :zubo::vrtinogompopodu:

    ReplyDelete
  7. ajmeeeeee kako odlične komade imaš i perfektno si ih složila :) jesi razmišljala o karijeri stilista? :D

    ReplyDelete
  8. meni astronaut!!! divnoća!!! otkud je to stiglo?
    i haljina za princeze.
    (i zaššto guadalajara ima bolji izbor knock off naočari od zagreba)

    ReplyDelete
  9. hvala cure <3

    nina aha, al nece da padne s neba, a ja se sama ipak za drugu karijeru odlucila :D

    dasha, ne znam ne znam :) a astornaut je blackmilk http://www.blackmilkclothing.com/collections/swimsuits/products/the-moonwalker-swimsuit

    ReplyDelete
  10. meni su prva i predzadnja vrh! neg, odakle su grudnjaci? izgledaju ko da nemaju zicu, a bas tak nes trazim.

    ReplyDelete
  11. h&m, al mislim da nema toga vise

    ReplyDelete
  12. prekrasnoca,daj sve vamo ufff! <3

    ReplyDelete
  13. ma daj, u'r too cool to be true
    bez teksta sam koliko je ovo genijalno, al sve do zadnjeg detalja, od itema pojedinacno do cjeline... love it
    L.

    ReplyDelete