Friday, 16 March 2012

napokon

moja :)



12 comments:

  1. aaa sta je to? ja bi da je to narukvica :D
    Anson

    ReplyDelete
  2. blago ti se, predivna je <3
    Anson

    ReplyDelete
  3. joj jel moze link pliz? bas sam nedavno prsten narucila, a narukvicu nisam mogla naci!

    ReplyDelete
  4. evo :) http://cgi.ebay.ch/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150771005653

    ReplyDelete
  5. joj, gleadm je u nekom drugom shopu već jakooo dugo i nikako da dođe vrijeme da stisnem buy. odlično izgleda, bit će moja, kad-tad!

    ReplyDelete
  6. hvala na linku, nasla sam taj kasnije, mislila sam da je mozda jeftinija :( hvala svejedno :)

    ReplyDelete
  7. Super je :D Naletila sam bila na nju nekidan kad san nesto prckala po ebayu al ne kupujen vise nista jer sve pare trosin za kosu :zubo: :DD

    ReplyDelete
  8. boze hanna, sta si joj napravila? :F

    ReplyDelete
  9. Nista ja majke mi :F Viti ces odgovor gore :)) Meni nikad dosadno s kosom, 1 godinu divna drugu katastrofa i tako u krug vec 6 godina :DD

    ReplyDelete