Sunday, 15 April 2012

15042012

pozdrav M i K :)
malo sam zbunjena, nemojte zamjerit :D





9 comments:

  1. Tko te zaskočio negdje usred grada neočekivano? :)
    Ajme kako si lijepa, predivna :)

    ReplyDelete
  2. baš si divna :) kosa ti je kao iz bajke, a i stil. pusa <3

    ReplyDelete
  3. zbunjena ali lijepa kao i uvijek ;)
    volim kad nosis pustenu kosu.

    ReplyDelete
  4. principesaaaaaaaaaaa :)
    kosaaaaaa, jako je dobra, si imala pletenice? baš je kovrčava više no ikada :)

    lijepo je. jesu to oguljene cipele? volim kad se stvari nose :F

    ReplyDelete
  5. zbunjena ti bas lijepo stoji :raspa:
    krasno krasno stopljeni kontrasti, bajkovito s tvojim potpisom
    L.

    ReplyDelete
  6. lol, ma krivo ste me skontale :D zbunjena sam bila kad sam srela lady in black i silly one isprid zare u splitu :)

    fala cure <3

    nusho, ja ne volim bas :( izludi me, zakachiva na sve strane :(

    gingeru, jesam :D
    a cipele oguljene :cry: :cry: :cry: nebiiiii ja :( i pazim ih bash, al nekako svaki put nove crte po njima :( necem se tako igrat :D

    ReplyDelete
  7. moje oko nepogrešivo :D
    meni su one roze isto oguljene, ( ok nisu isto koštale niti tvrdim da su ista kvaliteta ali bzvz jer se full vidi na njima) :)

    ReplyDelete
  8. kakav je lak na martama? vidili se po njima ista?

    ReplyDelete
  9. Nista! Fakat ce zauvijek biti nove :)

    ReplyDelete