Wednesday, 18 April 2012

18042012





17 comments:

  1. meni je ovo kul. vjerojatno ti je prva ideja za chokericu bila da ju kombaš sa nečim nježnijim? hm? pravo si kul, ja si ovako isto podrapam t-shirte za gym :D

    ma htjela sam da mi prevedeš onu stranicu :D da vidim jel negdje tu šalju :) sad sam ja krenula hahaha

    ReplyDelete
  2. a nesto onako cistije je bilo u planu :F

    ne salju ni u svicarsku ni u rvacku :D u austriju kod D?

    ReplyDelete
  3. pa pitam šta šalju kod njega? ma neću :F neće nikad stić :D lurkati ću svaki dan, ako naletiš javi :)
    te ovo Plj slikao? kakva je to zgrada?

    ReplyDelete
  4. da, ubacila sam u kosharu i ishla chekoutat :F na popisu drzava ima austrija

    je je <3 neki dvorchic

    ReplyDelete
  5. uuuu, dobro mi je ovo. genijalna pozadina!
    moram priznati da sam imala određene sumnje oko chockera, ali jako dobro si to smislila!
    šta opet kupujete? :D

    ReplyDelete
  6. mimi bolan, di ces u mene sumnjati :shock:

    ginger neke cuffove kupuje :D

    ReplyDelete
  7. ahahhahahahahha! :)) oprostit ćeš mi jednom, valida! zapravo sam više sumnjala u njih nego u tebe, ali dobro..
    ako krenem objašnjavati samo ću se u veću kašu uvaliti. :D

    ReplyDelete
  8. vidim da si zapela za tu torbu,razumijem te totalno:-D,ja se prisilno kontroliram ne ju nositi stalno;-)

    ReplyDelete
  9. dobro mimi, ali nemoj da se to ponavlja :D :D

    a za torbu, pa i nije bas da imam nekog velikog izbora :) ova ide na sve :D

    ReplyDelete
  10. fora cipele :D nego, reci mi - što misliš o ovima? bi li ih ikad nosila? http://images.sugarscape.com/userfiles/image/editors/Mhairi/little%20boots%20heels/22381601_large.jpg oblik špica naprijed je identičan ovima iz posta

    ReplyDelete
  11. obojala bi im petu i djon u crnu, onda bi ih nosila :D na skinice, shorc, haljine :) idealne su za festivale :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zakon :D mda, ova im peta tako strši... a koji si broj noge btw? oprosti na radoznalosti xD

      Delete
  12. e sad cu lipo http://www.youtube.com/watch?v=4sVShT6nVTA
    i pogleat još jednom... ovaj post mi ide među favove, super se nadopunjuju bend, tvoj look i taj fotogenicni dvorchic <3
    L.

    ReplyDelete