Saturday, 21 April 2012

21042012





18 comments:

  1. ovo je ono kad mi je svaki pojedinacni komad, a potom i kombinacija u cjelini fantasticna. i fotke su u tom rangu, da ne zanemarim taj detalj. :)
    na putu si? :)
    imam zaostatke s komentiranjem. to cu na sljedecoj pauzi. :)
    jako volim tvoj blog, ak slucajno nisi znala. :D

    ReplyDelete
  2. h. r. giger? super fotke i outfit, najviše mi se sviđa taj kaput :)

    ReplyDelete
  3. aha, gigerov muzej i bar <3

    nisam na putu, u svicarskoj sam :)

    hvala cure <3

    ReplyDelete
  4. lako tako lip po svitu ić.
    cipele su već došleeeeeeee, volim volim volim.
    fotke+outfit <3

    ReplyDelete
  5. aha <3
    ove plave su jos udobnije od crvenih

    ReplyDelete
  6. totalno sam zabrijala lokaciju. nisam nikad bila u svicarskoj, al zbog ovog posta sam prvi put pozeljela otic. :)
    umirem od smijeha na komentar o udobnosti plavih cipela :D

    ReplyDelete
  7. stvarno petra? nisi nikad zelila u svicu? :(
    meni je predivna cila <3 planine i jezera i mali gradici <3
    i miris topljene cokolade ujutro u ulici <3
    i puno divnih mista

    ReplyDelete
  8. fakat ne. moj covjek je prije par godina par tjedana biciklirao svicarskom i alpama i vidla sam prekrasne fotke, al nikad me nije privlacila. :D al kad smo vec kod toga, nikad me nisu privlacile mnoge zemlje u kojima sam na kraju zavrsila. :D bitno da se putuje. ;)

    ReplyDelete
  9. prekrasna si! toliko ti :) i sviđa mi se što su slike zaokružena cjelina.

    ReplyDelete
  10. aha petra, ja stalno radim liste di bi isla, al nije da bi odbila ijednu zemlju :D

    ReplyDelete
  11. preeeeeeee <3
    kuler kulerski
    L.

    ReplyDelete
  12. baš je kulerski, uopće ne znam kaj bi drugo rekla, hehe :)

    ReplyDelete
  13. Isusebože,majica ti je famozna <3 :hugebatmanfan:, ma cijela komba, ambijent, sve prekul :)

    ReplyDelete
  14. gruyeres <3 bila tamo prije 7 godina, nisam ni znala da tamo giger ima muzej i bar dok nisam došla tamo...skoro sam hiperventilirala kad sam vidla, nitko nije razumio zašto :D

    inače, cijeli blog - prekrasnost jedna <3 baš volim tvoj stil :)

    ReplyDelete
  15. hehehe :) a mi smo isli bas s tim ciljem :D ali lipo je gori, pa cak i da nema gigera :D

    hvala :)

    ReplyDelete
  16. omg..tek sad skuzila gigera..soooooooo jealous.!!

    ReplyDelete