Friday, 27 April 2012

27042012





13 comments:

  1. Amishuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D
    Super jeeeeeeeee, t-shirt je kulski totalnooooo. mijaoooooooooooooooooooooooo!

    ReplyDelete
  2. totalno sam si tako izgledala :F
    si skuzila kako iskurvavam choker lol
    na sve :F nebitno jel ide ili ne
    hahhaha :D

    ReplyDelete
  3. totalno , moraš choker sad ono daily outfit, predugo si ga čekala...
    super su narukvice, ja volim te seljačke :) (mislim, kužipš, ručne) :D :D lol

    ReplyDelete
  4. hahahhahahaha nika :O to sama hvalis narukvicu koju si ti pravila? :F

    ReplyDelete
  5. ma ne :D nisam se ni sjetila da sam ju ja radila :F

    ReplyDelete
  6. meni se ne svidja :( i to rijetko ovdje vidim... cijeli outfit mi je snasa iz malog salasa... ne ide mi ova majica na tu suknju i cipele... odnosno, izbacila bih suknju, ovdje mi je gadna, a inace mi je lijepa u drugim kombinacijama

    ReplyDelete
  7. dodatak: super mi je kako se uzorak majice odrazava na chokeru!

    ReplyDelete
  8. nika jbt pa nije to tako davno bilo :)

    fala T

    A, hahhaha znaaaaam :D mislim da je problem u kombinaciji suknje i cipela :F na tu suknju idu visoke pete :)pa zato ovako amishki izgleda :D ocem bit amish, naziv snasha mi se ne svidja :D
    treba ili kracu suknju i ove cipele ili ovu suknju i visoke :)
    ali bila sam si kul, pa nebitno sve to :D

    ReplyDelete
  9. sve si sama rekla, al meni je i ovako kul mnogo :D
    L.

    ReplyDelete
  10. krasno mi je ovo, skroz.
    bas zato sto si 'oduzela' onaj crveni dio t-shirta.
    iako, i ta bi se boja bas fino uklopila, s kosom :)

    ReplyDelete
  11. nebi, jer je taj dio uzivo roze boje :( samo je na slikama crven

    ReplyDelete