Thursday, 10 May 2012

10052012






16 comments:

  1. super je ovo!
    premda mi uzorak na ovoj haljini sam po sebi nije drag, odlično je iskombiniran, odlično ga nosiš, pa na kraju i on odlično izlgeda :D
    :*

    ReplyDelete
  2. kako je savrsena ova kombinacija! cim sam procitala opis ponadala sam se da postoje fotke :)

    ReplyDelete
  3. btw, vise ne pise odakle je sta?
    odakle je leopard? :)

    ReplyDelete
  4. fala fala :D

    haljina cavalli za h&m :D

    ReplyDelete
  5. Mačko (isuse, koji bad pun, sram me), krasna si :)

    ReplyDelete
  6. lajkam jako narukvicu i wedgesice, a iako ne bih osobno furala suknji na tebi i ovoj kombi izgleda odlično i lepršavo ;)

    ReplyDelete
  7. super si pokulila(:-D) leopard...baš bi htjela vidjeti cijelu haljinu,čini se baš bajkovito lepršavom...i narukvica je baš ekstra

    ReplyDelete
  8. danke :)

    ida, haljina evo ova http://www.catwalkqueen.tv/cavallih%26m2.jpg

    ReplyDelete
  9. sve super, al narukvica :slin... odakle to?
    L.

    ReplyDelete
  10. Mislim da stvarno više nema potrebe za close up fotke ove torbe, pobogu kao da nemaš druge..

    ReplyDelete
  11. isto to mi i fotograf kaze svaki put :))
    gledaj na sliku kao close up narukvice, ne torbe :p
    a i ja volim kurvat torbu sve dok se ne raspadne :D ili dok ju meksikanci ne otmu :'(

    ReplyDelete
  12. Krasna si u ovoj lepršavoj leopardastoj haljini.:)))
    Narukvica!Slinim...

    yuma

    ReplyDelete
  13. Uf divoteee od glave do pete :DD

    ReplyDelete