Thursday, 17 May 2012

17052012





10 comments:

  1. neću komentirati mail.

    super je plejs uz crveno.

    kako si lijepo bijelaaaaaaaa i jako ti lijepo stoje ove naočale. da da :)

    ReplyDelete
  2. :F hahha

    a nisam uzivo toliko bijela, samo na ovim slikama tako :O
    naocale sam tati ukrala :)

    ReplyDelete
  3. uuu, lipo mi ovo
    frizonja od straga <3
    cvikse <33

    ReplyDelete
  4. nice use of colour - red hot!

    www.thehollyriversshow.com

    ReplyDelete
  5. Super je ovo ! :) Ta haljina mi je neprezaljena,imala ju,ali bila mi majica,ne haljina,pa proslijedila dalje.
    Ljubomorna sam na te vase crvene kapute :P -V.

    ReplyDelete
  6. neeeee :( pa trebala si ju ostavit i nosit ko majicu :(
    i ja bi bila ljubomorna da ga nemam :D najbolji je

    ReplyDelete
  7. ma maheru :P
    odlicno sve, znas sve
    L.

    ReplyDelete
  8. prvo djelujem,onda tek razmisljam(kao i onda kad sam uletila s vama u prvu metro stanicu koja nam je bila pod nosom,ne razmisljajuci da mozda nema tamo linije koja nam treba,hihi.aaaaa koja blamazaaa.ko zadnja zbunjola:propadam u zemlju: )
    bilo mi zao istog trena sto ju nisam ostavila:( idiot,sta ces :) ali dobro,bit ce haljina :) .-V.

    ReplyDelete
  9. hahhahaha ma daaaj v, pa bez tebe bi se izgubile skroz :D nebi nikad nasle s kojim se di ide :D ni kako se karte vade :F
    ma da, svake sezone nesto novo :)

    ReplyDelete
  10. ajme ovaj kaput mi je i dalje vrh, zasto boze ja iman tako prokletu zaru da nikad nema sto valja >:(( Lipoo je sve <3

    ReplyDelete