Saturday, 12 May 2012

asos revive

kolekcija ima par finih komada za ljeto :)








15 comments:

  1. prva haljina, grudnjak i bluza ispod njega *_*

    ReplyDelete
  2. da, da! kupi si ovaj grudnjak, totalno te vidim u njemu!

    ReplyDelete
  3. Mene sram priznati, ali sve iz te kolekcije mi je fino, i sve mi je valjda u košarici (čak i poliesterići)...a prisegoh nekidan da do kraja kolovoza za mene nema shoppinga nikakvog - tako da smijem samo gledat' :)

    ReplyDelete
  4. prva haljina je predobra :)

    ReplyDelete
  5. tebi clear meni đumbus.
    a-frika :D

    ReplyDelete
  6. mimi, hahha kako to zvuci :F

    T, kod mene isto dosta toga :D ali mi skupo :'( cekam neko snizenje :D

    N, dogovoreno :five:

    ReplyDelete
  7. xavi meni se čini da si ti to već nekoliko puta rekla a onda lijepo i prijavila na forum.hr neki doprinos ormaru u obliku haljine ili hlača, tako da ti baš ne vjerujem :D :D

    ma asos ima zbilja kul stvari, ali mislim da je malo precijenjen. čekamo sale svaki dan budno :D

    ReplyDelete
  8. 1-draped dress i 5-parka! :inlove:

    cijene su poprilicne,
    ali se cine bas kvalitetne stvari.

    ReplyDelete
  9. znala sam da će ti zazvučati točno tako. kako god bilo, kupuj! :D

    ReplyDelete
  10. 80 eura mimi :( malo mi je to puno za njega :'(

    ReplyDelete
  11. da, znam. ali šteta propustiti sve mogućnosti koje ti nudi! hahahhaha!
    čekaj sale i uzmi ga!

    ReplyDelete
  12. ginger, zlo jedno, nemoj me ureći - evo se već danima uvjeravam da mi zbilja više ništa ne treba! :) ma zapravo, znam ja da mi ne treba, ali ta luda potreba za 'nečim' što će mi baš biti 'it' stvar u ormaru, ona za kojom ću uvijek posegnuti, nikako da stane. međutim, problem je što niti jedan komad za koji sam dosad vjerovala baš to - nije zadovoljio :D pa su šanse male da će nekom to uspjeti tako skoro. ako tome dodam činjenicu da mi oči zasjaje na svaki malo ljepši komad - čini se da je apstinencija jedina pomoć za moj problem.

    da je lako, doduše - nije. jučer sam već zapikirala haljinu koja mi 'baš treba'. od jutra mantram da bi mi stajala grozomorno, u nadi da će to pomoći :))

    ReplyDelete
  13. Vec dugo mi je pola kolekcije na wish listi:mama:
    Grudnjak je savrsen! Nista do bijelog za ljeto :Superrrr je kolekcija,ali mrvu preskupa.- V.

    ReplyDelete
  14. The bra, the bra! I need it badly!

    ReplyDelete