Wednesday, 30 May 2012

dani glorijinog rodjendana






14 comments:

  1. super je! i super su ova upozorenja! :D moram u njujork po svog andjela cuvara. :D

    ReplyDelete
  2. hahahaa, daaa :D upozorenja su najjaca <3
    kad ces po njega? :D

    ReplyDelete
  3. Volim dane Glorijinog rođendana, uvijek ima nešto lijepo za vidjeti :)

    ReplyDelete
  4. neam pojma :/ al ak bude dugoocekivana diploma na jesen trebat ce ju posteno proslavit :D za sad njujork nije u planu, al kod nas ionako nikad nista nije u planu. :D za pocetak mantram da mi se covjek vrati ziv i zdrav sa svog tripa. onda lako dalje. :) bilo bi super da do tad izbace još neki model. i jedva cekam da vidim kak ju furas <3

    ReplyDelete
  5. T, aha :) super su ti dani

    petra, ahaaa, ja sam mislila da imas u planu new york, pa zato govoris da ces tamo po torbu :D blize ti je onda u amsterdam po nju :) a i izbor je sigurno veci
    di je muz?

    ReplyDelete
  6. Yaaaaaay! Bjutifuuuuuuuuul!

    ReplyDelete
  7. potpisujem tamaru :D do amsterdama bi eksuli i mogla. u njujork nema smisla ic bez puno para. :D covjek za par dana tek ide. engleska, skotska, irska. tri tjedna bajkom. solo. i to bi sve bilo ok da ne postoji niz nesretnih dogadjaja iz proslosti zbog kojih nam oboma prodje kroz glavu da se nece vratit. :( malo dramim. bit ce sve ok. :) kad ce outfit post? :)

    ReplyDelete
  8. u jebemti! koja divota. jel dosla ko svetog petra kajgana il kak se to vec kaze? (zakaj se to tak kaze??)

    ReplyDelete
  9. petra, neeeeeeeemojte tako razmisljat :D normalno da ce se vratit :)
    outfit, pffff...mozda sljedeci tjedan nesto :/ sad je ucenje na redu :/

    dahs, hmmmmm...ne znam :misli: ja uopce ne kuzim jel to kajgana koju je vrhunski kuvar sveti petar spremao ili je to kajgana od nekih egzoticnih jaja koju je petar jeo :F ili nije ni jedno ni drugo :'( nek neko objasni :((
    ali da, dosla je ko sv. petra kajgana :'(

    ReplyDelete
  10. "Obilazili Isus i sveti Petar svet. I jednom prilikom, u jednom selu, uhvati ih mrak. Oni pokucaju na vrata jedne kuce i otvori im zena. Zamole je oni da im da nesto da jedu i da prenoce kod nje. Zena im spremi da jedu kajganu, a sto se tice prenocista, rece da ima muza pijanicu i da obicno dolazi kasno i da lupa po kuci. Oni rekose da se ne boje muza pijanice i ostase da noce. U neko doba, dodje muz pa kad ih vide, poce da udara onoga koji mu je bio blizi, svetog Petra. Kad je muz prekinuo sa batinama, rece sveti Petar Isusu da zamene mesta. Zamene se oni, kad malo potom, eto ga muz opet. Pade mu na pamet: "Sto da bijem samo ovog jednog, daj da malo i drugog potkacim". I onda opet navali na svetog Petra. E, tako je, kazu, svetog Petra skupo kostala kajgana koju je pojeo."

    Kaže priča na nekom forumu, na kojem se debatira o istom pitanju.
    Nisam normalna, znam. Ali zainteresiralo i mene, a Google je moj jako dobar prijatelj kad učim :D :)

    Petra, ma kakva negativa - čovjek ide na tri tjedna gledati breathtaking landscapes, i ima da se vrati odmah poslije, po mogućnosti s nekom sitnicom s puta :) :) :)
    Ja skoro da ti malo zavidim, ovaj moj neće ni do susjednog kvarta biciklom bez mene :D

    ReplyDelete
  11. hahhahahhahah xavi, i ja sam nasla tu pricu :D al sam mislila da neko zajebava :F

    ReplyDelete
  12. Meni u tim religijski inspiriranim pričama niš' nije nemoguće :D :)

    ReplyDelete
  13. Pregenijalna je!!!:)))

    yuma

    ReplyDelete