Tuesday, 22 May 2012

ja biiiii

ove sezone nosila ovo :D



29 comments:

  1. nisi ti ni luda! :)
    koje su to cipelice, ove na dnu?

    ReplyDelete
  2. i ja ti želim da to nosiš :)

    čije su ove bijele cipele, kuuuuuuuuuuuuuul?!

    sivi dress<3 i ovaj šumarski isto. da da :)

    ReplyDelete
  3. bome svega lipog ode. gledam i ne mogu se odlučit :D

    super bi bija prvi i zadnji item skupa i kožna suknja.

    kad ćeš uzest ovu torbu s pištoljem? :)

    ReplyDelete
  4. jesu bijele marte? pikiram ih, ali ih kod nas još nema. :(

    ReplyDelete
  5. mii, pojma ti nemam :/ ne znam ni kako izgledaju sa drugih strana :O ovo je sve sto imam http://www.polyvore.com/chick_downtown_python_print_nero/thing?id=7587410 :F

    gingeru, pa one marte :O sivi dres wang, sumarski dries <3

    lejdi, hahahaha bas smo maloprije ginger i ja pricale kako mi treba taj pistolj u zivotu :D znaci i ti se slazes da mi treba :F

    ReplyDelete
  6. i mene zanimaju iz druge perspektive, ovako imaju puno potencijala.
    ja želim "nož" torbu. nekako mi je prikladnije, kad toliko volim rezuckati! :D
    ne kupujem ništa, štedim za 9. mjesec!

    ReplyDelete
  7. nu ih: http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=Chick+Downtown+-+Python+Print+Nero&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&hl=hr&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=x2i7T6urKMbDtAbj39GfCA&biw=1223&bih=668&sei=R2m7T_mKOcX1sgbEtZXQBw

    dobre su, dobre!

    ReplyDelete
  8. ionako su iz neke prastare kolekcije, tako da ih je nemoguce nabavit :F
    sto manje znamo, to bolje :F
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah 9. mjesec <3
    a sa nozhem samo clutcheve imaju :misli_

    ReplyDelete
  9. hahha, a taman sam napisala da je bolje da ne znamo :tuzni:
    a gle mene mozga, nije mi palo na pamet upisat u google :F ja po polyvoreu trazim :facepalm:

    ReplyDelete
  10. super izbor i inspiracija <3 mislim da cu si nabavit tilastu mintastu suknju. ovakvu koznu jako slicnu imam. super su mi palme i kaput. i svasta nesto. btw, ak ces kupovat torbu, moze meni klac s nozem, priti pliz :)

    ReplyDelete
  11. chudna mi je slika bila :D

    ma ove crne uopće nisu tako kul. malo su retardirane od sprijeda :D

    ReplyDelete
  12. i ja imam slicnu koznu :)
    mintastu cekam da stigne.
    a sto nebi moglo :)

    malo poly odreze pola komada :F

    ReplyDelete
  13. ko žak u restoranu: MOŽE!
    otkud je kaput ovaj bijeli? treba oba bubrega za njega prodat il sam jedan?
    i ova zelena haljinica skroz dolje mljac. to h&m jel?

    ReplyDelete
  14. kaput je dries van noten. ne znam kako se sad krecu cijene bubrega na crnom trzistu :'(
    da da, h&m trend je ta <3

    ReplyDelete
  15. znala sam. nebu nikad dosla u zgb:(((((
    e btw ovaj turban crni - ja imam tamnozeleni i pretvorio se u jedan od onih ajtema koj svaki dan pokusavam nabit na glavu ujutro i onda bude "mozda ipak sutra". i tak vec godinu i pol. izgledam ko idiot u njemu i da ga jebes, nikak!

    ReplyDelete
  16. daj se slikaj s tim turbanom na glavi da vidim :D

    ReplyDelete
  17. moze... manje vise sve :D krasota ziva od itemsa
    s tim da bi u wang haljini bilim martama i pistolj torbi provodila svo ono every day/faks/obavljanje stvari vrijeme :F
    treba ti borsa pistolj

    L.

    ReplyDelete
  18. ta wang haljina stvarno za svasta moze posluzit <3

    kupiiiiiiiiiiiiiiit cu pistolj

    ReplyDelete
  19. volim jako tvoje kolaže, ali ovo je valjda prvi u kojem bih nosila sve <3 OK, osim kičastih naušnica i glitter hlačica koje nisu za moj batak :)
    jesi nabavila na kraju ovu H&M zelenu haljinicu? kod mene nije došla :(

    ReplyDelete
  20. nije dosla ni kod mene, kad nemamo trend :D
    ali mozda ju dobijem za rodjendan <3

    ReplyDelete
  21. stize s ibeja il imas neki drugi link?
    btw, di ima torbi za kupit? guglala sam onda kad ju je tavi isfurala i naisla sam samo na neku rusku stranicu. :/

    ReplyDelete
  22. nika mi kupila <3

    http://www.vliegervandam.com/
    nozevi su vam rasprodani

    ReplyDelete
  23. prašuma haljina (vrh!) i kožna suknja - najbolji komadi, ali i ostalo nije za baciti...divota <3

    ReplyDelete
  24. Lost_in_Wonderland22 May 2012 at 23:41

    divan odabir!Mint suknja je bajkovita :)

    ReplyDelete
  25. lako tebi kad imas niku. :)
    kad sam otvorila link, sjetila sam se da sam bila na toj stranici. nisu mi sjeli oblici torbi pa se nisam jako zapalila. mozda u sljedecoj kolekciji bude nesto vise po mom gustu. dobro ce ti stajati gun ;)

    ReplyDelete
  26. moze mozee, vecinu svidjaam :DD ovakve slicne gliteraste shorts sam lovala na ebayu i utekle mi na kraju za neku malu paru ://

    ReplyDelete
  27. ne bih imala ništa protiv "samo clutcha". :)

    ReplyDelete