Friday, 29 June 2012

29062012




10 comments:

  1. Baš si cool.Sviđaš mi se.:)Frizura genijalna!

    ReplyDelete
  2. ovaj komentar gore je od mene :zubo:

    yuma

    ReplyDelete
  3. a daj yuma, ja se vec ponadala da je neki decko :D

    hvala :)

    ReplyDelete
  4. dobro veče gospođo, kako ste mi?
    Lipa Vam je vešta a i torbica (totalno glupa riječ) :D
    Super Vam stoje i te naočale.

    :F

    ReplyDelete
  5. Lolcic.
    Sa vestom sam pomela cili split :F nikad nije bio cistiji :D

    ReplyDelete
  6. super ti je i haljina, i torbica, i frizura, i naočale.. ali ta obuvala nikad s tobom ne bih povezala. nekako ih ne mogu prožvakati..

    ReplyDelete
  7. hm, imam ti ja jednu dobru šilicu pa da ti skine komadić :D vratiti će! :D

    ReplyDelete
  8. mimi, nisi jedina :F
    a ni ja ispocetka nisam bila sigurna jesu mi seljo ili kul :F al sam na kraju ipak odlucila da mi trebaju i sad mi je drago da jesam :F svaki dan su mi sve draze :D

    hahhaha gingeru, jel dosao onaj cetvrtak kad vraca robu? :F

    ReplyDelete
  9. kuleru... meni si bas kul te plutache, brijem da su extra udobne i bas kul idu na ovaj djir vesti
    L.

    ReplyDelete