Monday, 11 June 2012

geometries


9 comments:

  1. mijao.
    što je ovo zadnje, mislim da nisam vidjela nikada? :)

    ReplyDelete
  2. narukvica cos, to se slozi jedno na drugo :F
    kupila u barci kad bila

    ReplyDelete
  3. skužila sam, damn :D

    ova kockica mi je uvijek iznova amazing.

    ReplyDelete
  4. Ah, what a beauty <3 I had the same cube, but my colleague was playing with it and broke it ;(

    ReplyDelete
  5. ja bi kocke, kolare i ovo cudo od narukvice sta se naslaze <3 zapravo sve osim mindjusa, njih ne nosim, nemam ni usi probivene

    L.

    ReplyDelete
  6. odlična kolekcija :)
    i ja sam napokon naručila ovu kocku, našla sam neki uber jeftini link na ebayu, samo se nadam da će bit lepa ko tvoja :)

    ReplyDelete
  7. moram te pitati...stalno pretrazujem e bay u potrazi za ovakvim prstenima i nista..
    imas ideju di bi ih mogla pogledati/kupiti?


    Iva

    ReplyDelete