Sunday, 3 June 2012

stvarcice

neke nove. od mene za mene. :)







10 comments:

  1. aaaawwww, palme!
    bas su ti trebale...
    ogrlica mi je ta genijalna al nikako da je upiknem u nasem haemu
    L.

    ReplyDelete
  2. najvolim takve poklone :)

    ReplyDelete
  3. L, ima ih ovde kolko oces :D pa reci ako treba uzet

    ReplyDelete
  4. Kupila si palmicu. Super je ! I nove naocale:) -V.

    ReplyDelete
  5. ne znam sta mi je bolje. mozda naocale jer imam fetis na njih :D

    ReplyDelete
  6. super ti je sve, košulja pogotovo :-D i ja sam je isprobavala, al sam u njoj izgledala ko ženski rambo, pa sam odustala :-P ...veselim se novim kombinacijama u srpnju!

    ReplyDelete
  7. ma.nx, svi se zhale na kosulju :O meni na meni bas normalno izgleda :ipanik ili sam samu sebe uvjerila da mi dobor stoji :cry:

    ReplyDelete