Tuesday, 3 July 2012

givenchy couture f/w 12/13



5 comments:

  1. Utterly beautiful. I'm speechless.

    ReplyDelete
  2. Heheh....kako se i pas okrenuo na drugoj slici. Sjajan je Givenchy. Ne znam samo zašto mi je Pocahontas Couture bila prva asocijacija. Prezentacija je prava umjetnička slika, a detalji su fascinantni.

    Pogledao sam jutros nekoliko blogova popularnih domaćih blogerica i zatim sam ponovo došao ovdje. Došao sam usporediti neusporedivo jer mi je bilo gotovo neugodno gledati što naše blogerice rade i koliko su slabi kriteriji publike koja ih prati. Gomila žalosnih reklamnih postova i poklona za publiku gladnu svega što je besplatno. Niti traga niti bilo kakvog interesa za mlade umjetnike kojima bi promocija svakako dobro došla.

    Tvoj je blog doista poseban po ugladjenom interesu prema lijepom i nikakav jeftini populizam koji bi donio povećanu čitanost nema ovdje prolaz. Imaš potpuno pravo. Nije sve u klikovima.
    lp.

    ReplyDelete
  3. haha, a morao se i on okrenuti, pokvario bi koncept slike inace :)

    hvala zoccao
    svi imamo razlicite ciljeve i ideje kako bi nam blogovi trebali izgledat.
    skupljanje klikova, pojavljivanje na raznoraznim eventima i gratis kineske kopije me nikako ne zanimaju :) al ko voli nek izvoli. ako cu vec prodavat dusu, onda ipak za nesto malo kvalitetnije :D :D

    ReplyDelete
  4. Zoccao je baš lijepo to sročio. Mada mi je tvoja estetika i osobno bliksa, najviše mi se sviđa baš taj tvoj izraženi nekonformizam i dosljednost.
    Međuostalim, jedva čekam doć doma u Splitu da malo srećem tebe i Groficu po gradu i uživo doživim kombinacije. :D

    Zara Stalkerica XD

    ReplyDelete
  5. hahhahaha :D a nisam ti ja bas tako cesto po splitu :/

    ReplyDelete