Wednesday, 1 August 2012

28072012



9 comments:

  1. ovaj šešir uvijek razoruža i uvijek se ponovno iznenadim kako ga dobro nosiš.

    lokacija?

    ReplyDelete
  2. i mislila sam nekako :D

    ima slika sa svadbe :tapk: :tapk:

    ReplyDelete
  3. samo ono sta sam ti poslala :D i par slika kolacha i toga :F

    ReplyDelete
  4. i u brdo u wedgesicama :F :DD lip si ko uvik <3

    ReplyDelete
  5. ovo je uz cestu slikano, ali sta je najgore i kod konja sam isla u ovim wedgesicama :ohne:
    pitam dal mi trebaju cizme, kaze decko da ne triba jer cemo autom, na kraju sam u njima gazila milijon kilometara :O (ne bas, ali razumis sta ocu rec :F )

    ReplyDelete
  6. Ocem i ja slike s vjencanja :ipanic... Vengo super ti ovo! Mogla si dodat koju sliju sa divljim konjima
    L.

    ReplyDelete
  7. A konji?
    Krasan si, taj cilindar, ko god ga izumi ni ni svjestan da ga je izmislio za tebe
    L.

    ReplyDelete
  8. a s vjencanja imam samo par slika na mobu

    ReplyDelete