Sunday, 14 October 2012

margiela for h&m lookbook











11 comments:

  1. Moram priznati da su očekivanja bila velika - ali su i apsolutno nadmašena! <3
    Kolekcija je prekrasna, malo je toga što ne bih stavila na sebe odmah sada; a posebno mi je drago što su ipak 'rekreirali' one hlače s viškom materijala, pa makar kao suknju. :) Nadam se da će izvedba i na dodir biti na visokoj razini - i da će moj loše opskrbljeni H&M dobiti barem dio ovih divota :)

    ReplyDelete
  2. meni je ovo dosad najbolja dizajnerska za h&m kolekcija <3 nekako je odraslija od svih dosadasnjih :F
    jedva cekam da ju vidim uzhivo <3 jos misec dana :ipanik

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. clutch, jakna, tamnoplava sorcsuknja, crvena haljina, bijela kosulja, tajice, bijeli dzemper, rukavicu, gleznjace, lancic i crnu jaknicu :D

      Delete
  4. Replies
    1. daaaaaaa :'( jesi napravila listu? :D

      Delete
  5. nemrem prestat razmisljati o ovim divotama. <3
    i sad sam u velikoj dilemi dal stedit pare il otic ponovo isprobat hlace o kojima smo pricale. :D
    sto bi rekli, muko moja :D

    ReplyDelete
  6. da, i meni... aaaaahhh :inlove
    L.

    ReplyDelete
  7. možda smo samo mi odraslije, pa gledamo druge stvari :)
    predivna je stvarno, samo da i uživo opravda očekivanja...

    ReplyDelete
  8. hahha volila bi ja da je stvar u tome sta ti kazes :D

    ReplyDelete