Tuesday, 30 October 2012

polywhoreanje

outfit za sri, cet i pet. :)





15 comments:

  1. Prvi me oborio :)
    Ali zadnji <3<3<3

    Treći sam već vidjela kod nekog?! Šetala po Grazu :F

    ReplyDelete
  2. Takav kaput isto moze umisto onog :D
    i sve ostalo dam za prvu haljinu

    ReplyDelete
  3. Looool sve se prvo iznosa u grazu

    ReplyDelete
  4. meni molim ovu haljinu za petak, hvala lijepo :rašpa:

    ReplyDelete
  5. za sljedeći tjedan posudi meni! :D

    ReplyDelete
  6. 3. je najvise po mom gustu.ako tko pita :D

    ReplyDelete
  7. Prvi kaput i haljina i treca haljina.

    Ciji su?
    Prva haljina h&m?

    Th.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaput - zero + maria cornejo
      prva haljina - dries van noten
      druga haljina - rick owens

      Delete
    2. Grozno, bas sam se nadala da je nesto dohvatljivo s obzirom na print koji je imao i h&m. :(((

      Delete
  8. Ne znam koji mi je bolji, haljina s prvog i košulja s drugog, posebno kul. Odlično <3

    ReplyDelete
  9. 1. fanstastican, haljina je toliko krasna da je to cudo i ne triba joj nista nego krasan kaput i cipele. odliiicno
    2. me najvise na tebe podsjeca, krasan je, bash glorija eklekticizam
    3. bi najradije obukla odmah sada odmah, koji krasni boemski minimalizam ♥
    L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. daaaaaa, savrsena je <3 kao i cila ta njegova kolekcija
      2. valjda zato sto su 3 moja komada :F
      3. boemski minimalizam, da :F super opis

      Delete