Wednesday, 17 April 2013

polywhoranje part 71

stvarcice koje zelim nosit ove sezone :)



10 comments:

  1. ne znam koji set mi je bolji,a posebno mi se svidja paleta boja. <3

    ReplyDelete
  2. Uhh i ja bih neke rado spakovala u ormar za naredni period :)

    ReplyDelete
  3. Pa pola toga imaš već tako da neće biti teško. Idem brojat sad...

    ReplyDelete
  4. 20 sam ja izbrojala :F ne znam koje 3 jos imam, a nemam :F
    ajd recimo i da lakove neke slicne imam, to je 22 :F jedna fali :/

    ReplyDelete
  5. Prvi set:
    1. haljina mmm
    2. Ogrlica (aha fak shit bit će da je to)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sad mi je jos manje jasno :F nakit sav imam

      Delete
  6. 1 set ima 15 komada i ti nemaš samo suknje, (ok imas onu crvenu zara), bolero i mmm nakit jedan komad. 15-3 je 12 :D

    2 set ima 14 komada i ti nemaš jedne cipele, i jedan šorc. 14-2 je 12 :D

    24 :D

    ReplyDelete
  7. 1. set: imam sve osim 2 suknje i jaknice :F znaci 12
    2. set: nemam bijelu haljinu, crnu suknju, sroc i cipele, znaci 10

    22 :D

    ReplyDelete