Sunday, 28 July 2013

27072013



6 comments:

  1. ja bi isto ovaj šos, znaš? :F krasan si ovdje. sviđa mi se jako sve zajedno.

    ReplyDelete
  2. Ta divna suknja :) <3
    Falio je blog...listam ga sad, i baš ga volim, taj tvoj osjećaj za lijepo :)

    I zaboravih ti reći - sanjala sam te!
    Išla sam ti u posjetu, a ti si živjela u nekoj ogromnoj vili u kojoj je sve bilo crno-bijelo, i totalno nestvarno. I imala si kamin, oko kojeg su chillali neki zgodni momci :D i pričali o slikarstvu, ali je mene bilo sram (?) pa sam pobjegla van - i probudila se :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahahahahhaha skroz nelos zivot vodim u tvojim snovima :F valjalo bi se preselit tamo :'(

      hvala ti T :*

      Delete
  3. <3 pre pre kulll i lijepo :D :M:

    ReplyDelete
  4. samotna šetačica22 August 2013 at 15:24

    Umirem za suknjom. <3

    Ako smijem pitati, koliko ju cure cijene? :)

    ReplyDelete