Saturday, 4 January 2014

srebro


10 comments:

  1. hoću sve!!! ajde, može bez stargazera, već ga imam xD

    ReplyDelete
  2. Krasni su ti srebrni rekviziti, malo sam i ljubomorna na kolekciju. Ljubomorna sam i na planove o putovanjima i na zvjezdice na licu u postu prije toga. Unatoč svoj sili ljubomore sretna ti bila nova ;)!

    ReplyDelete
  3. Silver genius! Love the margiela clutch bag :)

    ReplyDelete
  4. srebrna je nova crna :D iam i ja svoje konje za trku u ovoj kategoriji, jedino mi fali neka kozna suknja il haljina. btw, kaj se dogodilo s nelly chokerom? il je ovo samo izbor najdraze ekipe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovo je ono sta sam imala doma u tg.
      a choker je ionako druge boje vec :'(
      sta imas? slikaj

      Delete
    2. moj je obnovljen :D ak imas kakve veze s nekim tko se bavi izradom nakita, postoji mogucnost da ce znat kome dat i kaj ucinit ;) neam nis od robe, izuzem h&m mmm disco tajica, samo suze i aksesorajz :( covjek je donio neku izolacionu foliju, kojom se maratonci ogrnu na kraju trke da se ne smrznu pa sad razmisljam da mu to zdipim i napravim nesto :D

      Delete